...and so it begins - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Patrick Lemmers - WaarBenJij.nu ...and so it begins - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Patrick Lemmers - WaarBenJij.nu

...and so it begins

Door: Patrick Lemmers

Blijf op de hoogte en volg Patrick

08 Januari 2008 | Nederland, Leiden

Nou, dan moet ik er ook maar aan geloven... nóg een WaarBenJij.Nu :)
Geen lange reis voor mij als aanleiding, maar ik begin goed met een tripje van 6 weken naar Sudan. Begin februari zal ik vertrekken. Geen idee wanneer precies en ik weet ook niet helemaal wat ik daar nou ga doen enzo. Maar ach, da's een beetje de charme ervan, hou ik mezelf maar voor :p

Hoe dan ook, meer berichten zullen volgen. En ook zeker foto's :)
Voorlopig nog ff door met studeren en m'n stage. En tussendoor wat Arabisch bijspijkeren en eens bedenken wat ik nog allemaal in huis moet halen om dit te overleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2008

Home is where the hearthstone is...

05 Maart 2008

Onder de vlammende zon

20 Februari 2008

no hay agua

13 Februari 2008

Een dag in Khartoum

08 Februari 2008

zand, kakkerlakken en thee
Patrick

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 14159

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: